Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

ΦΟΥΡΑΚΗΣ Ιωάννης

ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
[ Γεννήθηκα τν ουνίο το 1936 κα λοκλήρωσις τς Τικτώσεως μου πραγματοποιήθει τον Φεβρουάριο το 1937 μ.Χ.
Γεννήσας Με Παναγώτης Φουράκης κα Τικτώσας Με λνη σαν πμπτωχοι, χι μως πένειτες.
ζησα καί βίωσα τν λληνοϊταλικό Πόλεμο, τν Παγκόσμιο κα τν "Εμφύλιο".
Ο σπουδές μου, Κατά τν καθιερωμένη κα πιβεβλλημένη ννοια "Σπουδές" εναι το μηδενικο πιπέδου." Μετά βίας" τελείωσα τ Δημοτικό.δωσα δύο φορές ξετάσεις εσαγωγς μου ες τ Γυμνσιο κα πέτυχα. Τν ατία της ποτυχία μου τν πληροφορήθηκα ταν πλέον μουν 53-54 τν. Ατή δ το κα εναι κληρονομικός σύνδρομος ΔΥΣΛΕΞΙΑ. μουν κα Εμαι δλα δ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΣ.
Παρά, τ
κ το συνδρόμου τούτου, πολλαπλά κα πολύμορφα προκληθέντα κα προκαλούμενα μπόδια θέλω ν νομίζω πώς ατοκαλλιέργησα κα ατοκατκτησα κποια κ τν βασικν πιπέδων μίας κάποιας ατομορφώσεως μου.
Είς τ
74ο τος τς πιχθόνιας παρουσουσίας μου, πορείας μου βισεως κατόρθωσα, πως νομίζω κα πως μο λνε μερικοί Φίλοι κα γνωστο, ν γράψω κα δημοσιεύσω πολλές δακδες ρθρα, πραγματεες, ... ργασίες, καθώς κα νδεκα [11] βιβλία. Κι' κόμα: Ν πραγματοποιήσω πολλές δεκδες, πίσης, διαλέξεις κα μηλίας κα ν συμμετάσχω σ πειράρηθμες τηλεοπτικές κα Ραδιοφωνικές κπομπές.
Αύτονόητο ε
ναι, στω πρέπει ν εναι πς: Δέν εμαι οτε δύναται ν εμαι, ν νιώθω πιτυχεμένος Συγγραφέας κ.λπ κα κυρίως συνεπς πάξιο κα κάπως χρήσιμο κα ποτελεσματικό Τέκνο τς ΠΑΝΓΑΙΑΣ[ΠΑΝΑΓΙΑΣ] Μητρός μου/μας ΕΛΛΑΔΟΣ..]…..[Μεταφορά της αυτοβιογραφίας του από την προσωπική σελίδα του στο Facebook.]
Έφυγε  την  Τέταρτη 1 Δεκεμβρίου 2010 και ώρα 19:00 το απόγευμα  για το μεγάλο ταξίδι της αιώνιας ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...